6.7.09

6.7.09

Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
4:25 mi prišla správa, narodeninové blahoželanie presne v minútu narodenia. sms som si našla až o šiestej
.
chvíľu sme zavárali, veľa oranžovej okolo nás, lietajú slová, lietajú rôznymi smermi
.
a podvečer sme v kaviarni, v hama-papi aj v krčme. večer prší a už len štyri ideme pod dáždnikmi po pešej zóne. keď odišli na autobus, pol hodinu sa prechádzam nočnou nitrou, stretnem toho, čo ma pozve na pizzu, niekoľko policajných áut. nepočúvam hudbu, chcem len zvuky kvapiek
.
.

2 komentáre:

  1. pred dvoma dnami som isla nitrou a som aj na teba pomyslela, ze niekedy tadial mozno tak podobne chodis :) pekne narodeniny (tak oneskorene) aj odo mna.
    jana m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi Ti ďakujem, je pekné vedieť, že niekto neznámy na mňa myslí :)
    .
    .

    OdpovedaťOdstrániť