9.2.09

9.2.09

a pozerania
.
červené vecičky si nesiem v taške aj keď som u lekárky, tam sedím v čakárni a mníška vedľa mňa sa učí angličtinu, ja čítam, čítam annu gavaldu: chcel by som, aby ma niekto niedke čakal; mám taký pocit, že ešte dnes ju prečítam celú, tu, v autobuse, v kuchyni na linke, keď nejde elektrina a v hrnci sa varia špagety
.
.new
.
tie červené baleríny som si obula a chvíľu v nich chodila po prázdnom dome a potom som ich odložila na poličku k detským knihám, k ružovej krabici s fotkami a obzerala si ich, sú tam stále, čisté a nepopraskané od kráčania po miestach
.
a pohľady
.
výhľady
.
deň otvorených očí, výhľady a pohľady, milujem toto okno a každý západ slnka, ktorý sa dá z neho pozorovať
.
a po zmrzline s lentilkami sme chvíľu išli autom, hrala hudba a ja som si držala leták o káve arabice, tma, diaľnica, svetlá áut
.
a doma čerstvá vianočka s hrozienkami
.
.

2 komentáre:

  1. Tá fotka s balerínkami novými je úplne, že taká RETRO. Strašne mi to niečo pripomína ale nviem čo. Ale je to nejaká retro "cosita".
    BEBE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento den.tento deviaty. krásne...vlastne, ako akýkolvek iný den. mata

    OdpovedaťOdstrániť