3.2.09

2.2.09 + 3.2.09

na blok z obchodu som si nakreslila dva tulipány a lienku a svojimi písmenami napísala slová, za ktoré sa možno raz budem hanbiť, vyznania, hlavné pocity k vôňam a veľkým očiam, že keď sme s ním volali a ja som počula ten hlas, musela som sa usmiať a otočiť sa tvárou do bezpečia
.
a z chémie si nič nepamätám, myšlienkami pri tebe
.
a dnes by som odfotila kvapky na okne a rozmazané rady vinohradov, na ktoré vidíme, vietor fúka tak, že kvapky odlietajú neurčitým smerom, pri dopade na sklo si spievajú ódu na vlastnú existenciu
.
.kvapky, kvapky na skle, modré pozadie.
.
tak by vyzeral obrázok, keby mám foťák, keby mi z KE poslali novú krabičku
.
a najlepšie ešte pred 16. februárom
.
a také stavy, ktoré nútia k vyčerpanosti, myšlienky lásky, pohľad na oči, hnedý sveter s pásikmi
.
a k tomu tá matika, do ktorej som sa snažila preniknúť aspoň časťou svojho mozgu, ktovie, ktovie, ako to dopadne, zajtra uvidíme
.
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára