31.1.09

31.1.09

Photobucket
.
keď som stála na zastávke a skrývala sa, skrývala sa pred spoločnosťou, on má bradu a v ruke cigaretu a vždy ten pohľad, držím krabicu s koláčikmi a cestujem, krátke cesty autobusom, ktoré mám rada, výhľady z okien, pohyby, lieta sneh, len jemne, vzdialené vločky, padá z oblohy, dá sa povedať, že nad našimi hlavami sú len mraky a tieto holuby
.
a pod nami je rieka, labute a kačice
.
Photobucket
.
Photobucket
.
blue, blue, lifeline, môj príbeh o modrej, o krokoch, cukríkoch a milých pozdravoch. o čerstvom chlebe v igelitke, mp3 a pesničky, napríklad taká Alela Diane
.
a tento hnedý:
.
Photobucket
.
a doma sme mali experimenty, jablkové placky, mrkvová pomazánka, to vonia, v krbe horí oheň, prišiel ujo a vymenil krabičku na satelit, nové možnosti a chaos a potom šli dodkovi a tam vŕtali do steny, ťahali káble, stojím tam ako zbytočnosť, pijem lacnú citrónovú malinovku a chytajú sa ma myšlienky, ktoré sú neprípustné, červené čižmy na koberci
.
je mi smutno, kvôli foťáku a iným veciam, dnes mi voňal dym z cigariet, prekrytý voňavkou, takmer zúfalé predstavy, niečo treba zmeniť, treba
.
a niekedy sa mi zdá, že vidieť človeka v ponožkách je až priveľmi intímny pohľad
.
je to smiešne
.
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára