17.1.09

17.1.09

.yellow
.
.yellow
.
jem tento banán zo školskej jedálne, pečie sa koláč a vonia slanina, cibuľa, cesto s tekvicovými zrnkami
.
bolo treba povysávať a poumývať podlahy, ako každú upratovaciu sobotu, voda v kýbli, ktorú potom vylejem von, na kopu snehu a ten je zrazu vlhký, topí sa, pije, v tichu počuť tieto zvuky, v kuchyni som si vytlačila citrón do pohára, žltá šupa, citrus z teplých krajín
.
zrazu sme obklopení rôznymi udalosťami, oslavy a odchody a spojenia životov, sladký Sprite v pohári, sú to tváre, ktoré sa stretávajú len občasne, dnes áno, dnes tam umývame riad, veľa peny, to je to miesto, kde na stene visia sušené papričky a v kúpeľni na zrkadle je hrebeň s vlasmi
.
a keď sme odchádzali, popriala som dobrú noc a išla, len tak sa mi chcelo utekať, rýchlejšie, rýchlejšie, hore kopcom v červených čižmách, aby šál vial za mnou, aby ma dobiehal a raz, raz ma možno predbehne
.
hodnotím si dni podľa farieb, tento žltý, žltý banán, citrón, sveter, žltý vrchnák z fľašky, žlté zmýšľanie, pozitívum
.
.

1 komentár: