7.1.09

7.1.09

Photobucket
.
denné prebúdzanie s touto knižkou, budík nastavený na 8:40, lebo včera som o jedenástej rozospatá kráčala vonku a deti si vraveli, že už sú unavené, že idú domov
.
a vtedy som si povedala, že nepremrhám aj týmto posledným dňom, že vstanem a chvíľu poležím pod perinami, z vankúša mi elektrizujú vlasy, je tu dobre, tu, v mojom mäkkom paláci, kde je oranžový tulipán od P., žltá žirafa a niekoľko vankúšov, myslím len na toto prostredie, postelné dobrodružstvá pri ukladaní obrázkov na bielej plachte
.
Photobucket
.
Photobucket
.
a s bielym svetrom na tele som stále kýchala a kašľala, navarila si lipový čaj do pollitrového pohára, každú noc mám na nohách teplé, teplé ponožky, všetko proti chorobe
.
napríklad som ešte strúhala zemiaky na placky, rozbila tri vajcia a miešala s majoránom a čiernym korením, všeličo k tomu a o chvíľu už bol obed hotový, zo stola zmizol vianočný obrus a poslednýkrát sme vonku svietili svetielkami, maminka vraví, že treba šetriť energiou a pomôcť tak celému národu, smejem sa
.
sneh z pred domu som odhrnula a pozametala, tak rada to robím, kopím ho na jedno miesto a potom sa tam často pozerám, proste radosti vždy
.
.

2 komentáre:

  1. Tiež veľmi pekný blog. Ak sa Ti zvýši čas tak píš, píš, píš a foť veľa, veľa veľa, lebo je to nr.1

    OdpovedaťOdstrániť