16.1.09

16.1.09

Photobucket
.
len slnko, slnko sa do mňa vpíjalo celú cestu domov, keď som sedela v autobusi a hrala Norah Jones, ako som to včera chcela, svetlo v mojich vlasoch, ktoré je cítiť, chcem ho, chcem ho viac, nech poženie pučanie kvetov na čerešni v sade, beloba, vôňa, keď sme sa o tom rozprávali na literatúre, D. asociácie boli o kradnutí
.
slnko na pravej strane, slnečné hodiny tohto dňa
.
Photobucket
.
a keď sa topia ľady a na chodníkoch sú mláky, špinia sa čižmy, kúpim si citrónovú minerálku a s ňou v taške čakám na stanici, za budovou vlaky, koľajnice, na ktoré dopadajú lúče a určite sa odrážajú do priestorov a tieto maličkosti si niekto všimne a urobia mu radosť
.
Photobucket

.to som rada, týmto kruhom utvorených zo slnka.

.
pohľad, keď sa dá, prejsť okolo a na tvári si tak vytváram úsmevy, celý deň sa potom usmievam, aspoň vo vnútri, kde je to pre mňa badateľné, teraz neviem, vytváram si príbehy a sú pekné, niečo sa deje, myslím na to
.
a celý deň si to nazývam reálie
.
zúfalosť, tak je, striedaná citmi, všelijaké (po)cítenia,
.
.

2 komentáre: