5.1.09

5.1.09

Photobucket
.
opäť neskoré vstávanie, prekvapivé pre sneh, množstvo napadaného snehu, žiari, čistota, nepoškvrnenosť, pocity naraz, pohľad na ihrisko, do ktorého by sa asi malo niečo vyšľapať, ako minulý rok veľké srdce, dnes by to možno bol tulipán, cez druhé okno s námrazou vidím suseda s lopatou, metlou, zametá vločky zo schodov, z chladných dlaždíc
.
a mala som sa chystať do mesta, sprcha Davom, vôňa, ktorú milujem, je to perleťový krém na mojom tele, ružový sveter a červené čižmy a žlté rukavice, opäť farebnosti, vlasy do gumičky a zapať sponkami, špirála ako jediný spôsob maľovania
.
Photobucket
.
stále čakať, na autobus, na príchod P., počúvam mp3, piesne, Lisa Ekdahl, v Tescu pozerám baliace papiere s kvetmi, bodky, filmy, topánky, pančuchy rôznych farieb
.
a potom čokoláda s gaštanovou príchuťou, rozhovory o minulých dňoch, pod nohami nám zostali mláčky, na poschodí konečne majú zemiakové placky so zeleninou, nejaké nákupy oblečenia, moja taška na foťák, ktorú som si niesla v náručí ako dôležitý balík, sedela som s ním v autobuse vedľa pani v ružovej vetrovke
.
ulice sú teraz aj po tme svetlé, počúvam Vivaldiho skladbu Winter a musím sa usmievať, lebo stále padá sneh a melódia to presne zaznamenáva, dráhu bielej vody, ako ticho padá, ticho ale vášnivo
.
a na návšteve sme jedli mrkvovú pomazánku s čerstvými bagetami, Scrabble, prišla aj M. z BB, keď sme dohrali, pustili sme si film, O rodičoch a deťoch, zaspala som na pásikatých obliečkach a červenom vankúši
.
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára