3.1.09

3.1.09

Photobucket
.
Photobucket
.
najprv som fotila rôzne chute, chuť perníkov, chuť medu a džemu a občas som niečo zjedla z vianočných zásob
.
mala som v pláne ísť do mesta a kúpiť púzdro na foťák, úplne minúť všetky slovenské peniaze na všelijaké drobnosti, chcela som časopis, malú knižku, čokoľvek na čítanie, no niekto vymyslel, že sa pôjdeme korčuľovať na jazero, slnko svietilo do vlasov, tak, ako to mám rada, zima, ľad, ktorý puká pod korčuľami, hry na slávne krasokorčuliarske hviezdy
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
.
a cesta domov, kde sme sa v aute tlačili v zimných vetrovkách, odmŕzajú prsty, teplo, teplejšie, stromy za oknami, kostolík, kde je veľa ľudí, ľudia so psami na prechádzkach. cesta sa nešmýka, tak je to dobré
.
.

1 komentár: