20.1.09

20.1.09

mám rada zrkadlenie
.
zrkadlenie v oknách do kuchyne
.
na terase, tu je dobre, aj keď fúka, tu sa v lete jedia rajčiny z taniera, zrniečka padajú na dlážku, kde leží mačka, teraz sú tu svetielka a kaktusy sú v pivnici vedľa muškátov, kreslo v vankúšom tiež niekde tam
.
a teším sa, keď pri raňajkách budem hľadieť sem, na vzdialené životy iných a bude počuť kosačky, ako často v letné rána prežiarené lúčmi:
.
každý deň tento výhľad
.
ale teraz sa u nás ešte stále jedia salónky zo stromčeka, šuští staniol, žltý staniol
.
stále vianočne
.
teraz by som chcela naozaj teplo, aj keď už nemrzne a ľady sa roztopili, prišla som a naliala som si vodu do pohára, tak som pozerala na pozvánky na svadbu v deň Valentína, L+Š, ona má brucho, čo rastie
.
tak som robila veľa vecí
.
rozpustný vitamín C v puse
.
jedla som hot-dog
.
a smiala sa na rozbore básní
.
tie básne sa čítajú a slová sú umelecky usporiadané, poukladané
.
a význam je neviditeľný
.
hlavne, že to pekne znie
.
.
a tajne si ťa obzerám, keď ťa náhodou stretnem, všetko tajné, som sprostá
.
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára